by : x-themes

گاهــــے آدم مـیمانــــد بـیـن بــودن

یا نـَبـــودن بـہ رفتـــن که فڪر میڪنـــــے

اتفاقــــے میفتــــد ڪـہ مـُنـصرف میشـــوے

میخواهــــے بمانــــے رفتارے

میبینـــےڪـہ انگار بایـــــد بروے

ایـن بلاتڪلیفـــے خودش ڪلـــے جهنــــم است ...



نظرات شما عزیزان:

یونس
ساعت0:31---4 شهريور 1392
like

ali
ساعت11:37---1 شهريور 1392
سلوم خوفی وبت زیباس موفق باشی

جلیل
ساعت21:53---28 مرداد 1392
سلام وب قشنگی داری بعض هاشون واقعا قشنگ بود.به من هم سر بزن ممنون میشم

مهدی
ساعت11:05---24 مرداد 1392
سلام وب قشنگیه دوست داشتی سری به من بزن...

milad
ساعت22:19---23 مرداد 1392
رد پاهایم را پاک می کنم

به کسی نگویید

من روزی در این دنیا بودم.

خدایا

می شود استعـــــفا دهم؟!

کم آورده ام ...!


sajad
ساعت11:16---23 مرداد 1392
سلام خوبی خوشگل
تو فیس نما آشنا شدم وبتو دیدم به منم سر بزن ممنون گلم


MohAmmAd Ho$$EiN
ساعت2:21---17 مرداد 1392
بسم تعالی ...
بدین وسیله حاجیه خانوم اناهیتا بی ستاره با کمال وقارت و بتانت به لینک وبلاگ اینجانب ممد سسول خان جعفری در امدی دیگه دست خودتم نیست نه هم نیار منم بلینک...خوشحال شدیم از دیداررتون...
منتظر مهدی باشید....
.
.
.
نه نه منظورم اینه که منتظر نظرات بعدی باشید!
تا دورودی دیگر بودورود!


meisam
ساعت20:13---15 مرداد 1392
سلام وبلاگ خوبی داری به من هم سر بزن.
منتظرم.


حامد
ساعت11:46---13 مرداد 1392
آره آدمو میسوزونه

Alone wearing black
ساعت1:57---12 مرداد 1392
سلام هانی جونم وبت فوق العادست به منم سر بزن بای

hAMi
ساعت0:18---8 مرداد 1392
تنهــایـی یعنـی : امشبــم مثــل شبــای دیگـه رو تختت دراز بکشـــی آهنگــــ بــزاری و بـازم فکــر کنــی به نبــودنش... بـه حرفایـــی کــه باهــم میزدیــد... به اینـکـه چـه آســـون از دســتش دادی... و مثـــل همیشــه چشمــات تقاصـــ پس بـــدن... !!! آهـــای زندگــی لعنتــی زیبایـــی هـــات کـــو ؟؟

پسر اریایی
ساعت14:38---7 مرداد 1392


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, 18:1 |- آنـ ـ ـآهیـ ـتـ ــآ دخـ ـتـ ر بـ ـی سـ ـتـ آره -|

ϰ-†нêmê§